Orde op zaken stellen

Besteed uw salarisadministratie en overige personeelszaken uit en u kunt focussen op de kern van uw business.

Download de brochure

S.Y. (Susanne) Cieremans

Susanne is geboren in 1969 in Den Haag, waarna zij is opgegroeid in Delft en nog steeds met plezier woonachtig is.

Nadat Susanne de MAVO had afgerond, heeft zij MDGO-MK gestudeerd en succesvol afgerond. Na haar opleidingen heeft Susanne een jaar als au-pair in Engeland gewerkt. Tijdens haar verblijf in Engeland heeft ze, naast het verzorgen van de Engelse kinderen, een cursus Engels gevolgd welke zij heeft afgesloten met het “Cambridge First Certificate in English”.

Na terugkomst in Nederland is Susanne 7,5 jaar werkzaam geweest in de fotografie als verkoop- en productiemedewerker. In 1998 heeft ze haar carrière omgegooid en is via een uitzendbureau bij AAme Accountants & Belastingadviseurs terechtgekomen om de functie van receptioniste/telefoniste in te vullen. In 1999 heeft zij de stap naar de salarisadministratie gemaakt en heeft zij in de avonduren de cursus P.D.L. gevolgd, welke zij succesvol heeft afgerond.

“The only impossible journey is the one you never begin!”

Bij AAme is ze verantwoordelijk voor de salarisadministratie van diverse klanten en het aanvragen van 30%-regelingen voor expats.



Salarisadministrateur
+31 (0)15 820 00 57
susanne@aame.nl
Bekijk mijn LinkedIn profiel