Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging en een afwisselend takenpakket? Ben jij zelfstandig, leergierig en benieuwd naar de wereld binnen een kantoor dat internationaal opereert? Wil jij graag werken binnen een klein, maar zeer professioneel Back office team met oog voor jou als persoon? Heb jij kennis, kunde en vaardigheid op het gebied van administratie en verslaglegging? Dan is dit de functie voor jou!

AAme Adviseurs groeit en is daardoor op zoek naar een

Medewerker Administratie

met overzicht!

Jouw rol

De administratief medewerker rapporteert aan het Hoofd financiële administratie. Je vervult binnen AAme Adviseurs een belangrijke rol in het voeren van de administratie van de verschillende entiteiten.

Je maakt onderdeel uit van de afdeling financiële administratie, bestaande uit 5 collega’s.

Je wordt uitgedaagd om je breed te ontwikkelen, te gaan meegroeien met de organisatie en je wordt nauw betrokken bij de verdere professionaliseringsslag van de afdeling. De ideale kandidaat heeft een afgeronde Mbo-opleiding en tenminste 2 jaar relevante ervaring met het voeren van  administraties.
In deze veelzijdige functie heb je veel verantwoordelijkheid en uitdagingen om de kwaliteit en processen te optimaliseren/professionaliseren.
Je bent resultaatgericht en daarom is het managen en bewaken van de afspraken die vastgelegd zijn aan jou toevertrouwd!

Kortom; een veelzijdige en dynamische functie, waarbij geen dag hetzelfde is. Ben jij die energieke, resultaatgerichte en proactieve collega die wij zoeken? Dan komen wij graag in contact met jou!

Wat kun je tijdens jouw werkdag zoal verwachten…

  • Het boeken van facturen en onkostendeclaraties;
  • Betaalbatches voorbereiden en uitvoeren;
  • Follow-up met goedkeuring van facturen;
  • Intracompany-facturen boeken en afstemmen in het subgrootboek;
  • Een goede maandelijkse afsluiting van de crediteurenadministratie, samen met het team.
  • Administratie van vaste activa;
  • Voorbereiden btw-aangifte;
  • Boeken bankmutaties;
  • Factureren.

Functie-eisen

  • Een afgeronde mbo-opleiding richting Financieel;
  • Ervaring in een soortgelijke functie waarin jij zelfstandig functioneerde/functioneert is een pré ;
  • Ervaring met en kennis over administratieve processen, rapportage;  
  • Uitstekende Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden, in woord en geschrift;
  • Kennis van en ervaring met Excel, Afas (pré) en rapportagetools;
  • Analytisch sterk met een overstijgende blik, toont initiatief en kan accuraat werken;
  • Hands-on mentaliteit en het vermogen om prioriteiten te kunnen stellen en snel te kunnen schakelen. Daarnaast heb je een goed ontwikkeld interpretatievermogen;
  • Sterke teamplayer die het leuk vindt het team naar een hoger niveau te tillen, met een goede sociale antenne en positief hoog scorende (gedrags)competenties;
  • Liefde voor je vak, Gevoel voor humor;
  • Toepassen van Keep it simple!

Arbeidsvoorwaarden:

Wij bieden een goed en zeer leuk team om mee samen te werken, goede persoonlijke begeleiding en een gepaste vergoeding, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitstekende werksfeer.

Wij bieden eveneens:

  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne opleiding en goede begeleiding;
  • Flexibiliteit en ruimte voor eigen initiatief;
  • 30 vakantiedagen;
  • Goed pensioen;
  • Een uitmuntende werksfeer, waar hard werken hand-in-hand gaat met plezier maken.
  • De leukste baan die je ooit zult krijgen in je loopbaan.

Geïnteresseerd? Word jij onze nieuwe collega?

Wij ontvangen graag je motivatiebrief en CV via ons portaal. Klik op de button hieronder om direct te solliciteren. Voor meer informatie kun je contact opnemen met werken@aame.nl t.a.v. mevr. Charlotte Taverne


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Scroll naar top