Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging en een afwisselend takenpakket? Ben jij zelfstandig, leergierig en benieuwd naar de wereld binnen een kantoor dat internationaal opereert? Wil jij graag werken binnen een klein, maar zeer professioneel AFAS applicatie beheerders team met oog voor jou als persoon? Heb jij kennis, kunde en vaardigheid op het gebied van, applicatiebeheer, HRM en salarisadministraties? Dan is dit de functie voor jou!!

AAme Adviseurs, daaronder begrepen haar dochterondernemingen AAme Accountants en Belastingadviseurs; AAme Salarisadviseurs; AAme Legal en AAme Solution providers, is een actief en dynamisch kantoor met een uitgebreide cliëntenkring in heel Nederland en het buitenland. Hiertoe behoren vrije beroepsbeoefenaren, ondernemingen en ondernemers in het MKB-segment, grotere (internationale) bedrijven, non-profit organisaties, vermogende particulieren en starters. Onze Solutions groep biedt al ruim 30 jaar oplossingen voor o.a. de recruitment industrie voor het werken met contractors (vooral expats) en zelfstandigen (zzp’ers) in Nederland.

AAme Salarisadviseurs groeit en de specifieke en specialistische wensen van onze cliënten inclusief de interne organisatie nemen toe. Hierdoor zijn wij op zoek naar een HRM AFAS applicatiebeheerder.

De HRM-applicatiebeheerder beheert alle inrichting met betrekking tot de personeelsadministratie. Dit begint bij het inrichten en beheren van de organisatiegegevens, tot aan het vullen van het functiehuis bij de werkgever.

Daarnaast heb je vanuit deze autorisatierol alle rechten met betrekking tot het organigram en beheer je alle instellingen die betrekking hebben op het HRM-proces.

Door deze autorisatierol kun je de medewerkerscode wijzigen en beheer je samen met onder andere de HR-adviseur alles omtrent de competenties en met de teamleider Salarissen de inrichting van de salarisoverzichten.

En dit kapitaal heeft goede verzor

Door goed te luisteren en een heldere en proactieve benadering te hanteren, zorgen wij bij AAme voor praktische en gewenste oplossingen. Onze expertise en ervaring stellen ons in staat om cliënten te vertegenwoordigen in verschillende situaties. De rol van jou als applicatiebeheerder is onder andere om de informatievoorziening naar de cliënten op overzichtelijke en efficiënte wijze in standaard oplossingen te communiceren.

Simpel, creatief, vindingrijk, betrokken, positief eigenwijs en proactief. Dit zijn de kernwaarden waarmee wij invulling geven aan onze groeiambities. Onze werkwijze wordt gekenmerkt door het tegen een reële vergoeding meer toegankelijk maken en versimpelen van de complexe Nederlandse fiscale, civiele en accountancy wet- en regelgeving. Daarnaast ontwikkelen wij op een integere manier creatieve oplossingen om het zaken doen van onze cliënten en relaties te vereenvoudigen.

Ben jij die energieke, punctuele, resultaatgerichte en proactieve collega die wij zoeken? Dan komen wij graag in contact met jou!

Jouw rol

Als HRM Applicatiebeheerder vorm je de schakel tussen de Salarisafdeling en de behoeften van onze cliënten. Je functie bestaat uit het ondersteunen van de gebruikers en het mede ontwikkelen en inrichten van applicaties. Tevens draag jij zorg voor de contacten met onze hosting partner en ben je verantwoordelijk voor de samenwerking met leveranciers, zodanig dat het jouw collega’s en onze cliënten ten goede komt. In samenwerking met de organisatie en met de functioneel AFAS applicatiebeheerder onderhoud je onze softwareoplossing AFAS Profit Online (waaronder ook InSite en OutSite) en meerdere applicaties om ons totale werkproces verder te ontwikkelen, vorm te geven en te implementeren.

Als beheerder ben jij degene die de brug slaat tussen de behoeftes van de klant en het beleid van het bedrijf. Je automatiseert bijvoorbeeld het contractmanagement en draagt zorg voor automatische invulling van cliënten en arbeidscontracten. Omdat jij mensen weet te verbinden en zeer klantgericht bent, ben jij het interne aanspreekpunt bij vragen over contracten, inrichten salarisoverzichten en de interne sparringpartner van de salarisafdeling . Je weet snel door te dringen tot de essentie van het gewenste, mogelijke risico’s in kaart te brengen en daaromtrent een helder advies af te geven. Je bent resultaatgericht en daarom is het managen en bewaken van de afspraken die vastgelegd zijn in de contracten en onze systemen aan jou toevertrouwd! De HRM-implicaties van al deze werkzaamheden zijn voor jou gesneden koek.

Wat kun je tijdens jouw werkdag zoal verwachten…

  • Je draagt de verantwoordelijkheid voor functioneel- en technisch applicatiebeheer van onze software solutions m.b.t. de HRM module;
  • Je vertaalt gebruikerswensen en -eisen naar (praktische en werkbare) oplossingen;
  • Sourcing (inkoop) bij externe leveranciers, hosting services en kantoorautomatisering;
  • Je onderhoudt onze HRM software applicaties en past deze waar nodig aan;
  • Je bent de vraagbaak voor de medewerkers en verhelpt eventuele problemen/knelpunten of incidenten;
  • Je participeert dagelijks in uitdagende (IT-)projecten (bijvoorbeeld de uitrol van nieuwe applicaties);
  • Je signaleert en analyseert mogelijke verbeteringen van applicaties en processen en adviseert het management hierover;
  • Je houdt de technische ontwikkelingen nauwkeurig bij;
  • Je werkt nauw samen met leveranciers, projectmanagers en de business om de kwaliteit, stabiliteit en continuïteit van het applicatiemanagement te borgen;
  • Vanzelfsprekend kijk jij verder dan adhoc oplossingen;
  • Je monitort het implementatieproces van A tot Z. Dit houdt in dat je ook na oplevering betrokken blijft en controleert of hetgeen je hebt opgeleverd ook daadwerkelijk gebruikt wordt, conform de wensen/eisen werkt en waar nodig aangepast wordt.

Functie-eisen

  • Uitstekende beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • HBO werk- en denkniveau met een bovenmatige affiniteit voor IT;
  • Minimaal 4 jaar ervaring als HRM AFAS applicatiebeheerder in een middelgrote organisatie;
  • Je hebt afdoende ervaring opgedaan als salarisadministrateur en je beheerst dit vak goed.

Competenties:

  • De capaciteit om complexe Nederlandse wet- en regelgeving te versimpelen, toegankelijk te maken en dit over te brengen bij de cliënt;
  • Je toont ‘ownership’ – je begrijpt en voelt het belang van jouw werkzaamheden;
  • Je vormt je mening gebaseerd op feiten en kunt je mening verdedigen c.q. uitleggen;
  • Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
  • Je kunt goed communiceren en samenwerken met collega’s en derden;
  • Je bent perfectionistisch en punctueel – je bent je bewust van de gevolgen van een klein foutje;
  • Betrokkenheid en liefde voor het vak;
  • Je bent proactief en denkt oplossingsgericht;
  • Je werkt conform onze zienswijze in de AAme missie en visie;
  • Automatiseringsgericht;
  • Gevoel voor humor;
  • Toepassen van Keep it simple!

Als je het niet simpel kan uitleggen, snap je het niet goed genoeg!”

Arbeidsvoorwaarden:

Wij bieden een goed en zeer leuk team om mee samen te werken, goede persoonlijke begeleiding en een gepaste vergoeding, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitstekende werksfeer.

Wij bieden eveneens,

  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne opleiding en goede begeleiding;
  • Flexibiliteit en ruimte voor eigen initiatief;
  • 30 vakantiedagen (FT);
  • Goed pensioen;
  • Een lekkere lunch;
  • Een eigen fitnessruimte om die lunch er weer af te werken;
  • Een uitmuntende werksfeer, waar hard werken hand-in-hand gaat met plezier maken;
  • De leukste baan die je ooit zult krijgen in je loopbaan.

Geïnteresseerd? Word jij onze nieuwe collega?

Wij ontvangen graag je motivatiebrief en CV via ons portaal. Klik op de button hieronder om direct te solliciteren. Voor meer informatie kun je contact opnemen met werken[at]aame[dt]nl t.a.v. mevrouw S. Sardjoe..


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Scroll naar top