Functioneel AFAS Applicatiebeheerder (M/V) Fulltime of Parttime

Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging en doorgroeimogelijkheden? Ben jij zelfstandig, leergierig en benieuwd naar de wereld binnen een kantoor dat internationaal opereert? Wil jij graag werken binnen een zeer professioneel TEAM met oog voor jou als persoon? Dan is dit de functie voor jou!

 

Omschrijving:

AAme Adviseurs is op zoek naar een Functioneel AFAS Applicatiebeheerder die bekend is met onze dienstverlening, waaronder accountancy-, salarisadministratie-, fiscale- en juridische diensten. Als Functioneel AFAS Applicatiebeheerder vorm je de schakel tussen de business en IT en heb je een tweeledige functie. Deze tweedeling bestaat uit het ondersteunen van de gebruikers en het mede ontwikkelen en inrichten van applicaties. Tevens draag jij zorg voor de contacten met onze hosting partner en ben je verantwoordelijk voor de samenwerking met leveranciers, zodanig dat het je collega’s en cliënten ten goede komt. In samenwerking met de organisatie onderhoud je onze softwareoplossing AFAS Profit Online (waaronder ook InSite en OutSite) en meerdere applicaties om ons totale werkproces verder te ontwikkelen, vorm te geven en te implementeren.

 

Functie-eisen:

Vaktechnische eisen:

  • HBO werk- en denkniveau met een bovenmatige affiniteit voor IT;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als AFAS applicatiebeheerder in een middelgrote organisatie;

Persoonlijke eisen:

  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel in woord als in geschrift;
  • Je hebt passie voor je vakgebied en je bent dienstverlenend;
  • Je hebt een intrinsieke drive en acteert als motivator voor projectteamleden, bestaande uit medewerkers van de betreffende afdelingen;
  • Je toont ownership en bent in staat om plannen om te zetten naar executie/uitvoering;
  • Je hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan;
  • Je bent analytisch;
  • Je bent proactief.

 

Werkzaamheden:

Je dagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Je draagt de verantwoordelijkheid voor functioneel- en technisch applicatiebeheer van onze software solutions;
  • Je vertaalt gebruikerswensen en -eisen naar (praktische en werkbare) oplossingen;
  • Sourcing (inkoop) bij externe leveranciers, hosting services en kantoorautomatisering;
  • Je onderhoudt onze software applicaties en past deze waar nodig aan;
  • Je bent de vraagbaak voor de medewerkers en verhelpt eventuele problemen/knelpunten of incidenten;
  • Je participeert dagelijks in uitdagende (IT-)projecten (bijvoorbeeld de uitrol van nieuwe applicaties);
  • Je signaleert en analyseert mogelijke verbeteringen van applicaties en processen en adviseert het management hierover;
  • Je houdt de technische ontwikkelingen nauwkeurig bij;
  • Je werkt nauw samen met leveranciers, projectmanagers en de business om de kwaliteit, stabiliteit en continuïteit van het applicatiemanagement te borgen;
  • Vanzelfsprekend kijk jij verder dan adhoc oplossingen;
  • Je monitort het implementatieproces van A tot Z. Dit houdt in dat je ook na oplevering betrokken blijft en controleert of hetgeen je opgeleverd hebt ook gebruikt wordt, conform wens werkt en waar nodig aangepast wordt ten behoeve van het proces.

 

Arbeidsvoorwaarden:

Wij zoeken iemand voor de lange termijn! Wij bieden een goed TEAM om mee samen te werken en goede persoonlijke begeleiding. De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau. Zowel jouw mogelijkheden, ervaring en opleiding spelen hierbij een rol. Daarnaast bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, uitgebreide studiemogelijkheden en een uitstekende werksfeer.

Geïnteresseerd?

Wij ontvangen graag je sollicitatie via ons portaal. Voor meer informatie kun je contact opnemen met werken@aame.nl t.a.v. dhr. Adrie de Poorter.

Solliciteren