Backoffice support

Automatiseren, versimpelen en inspireren. Neem gerust contact op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen qua Backoffice Support.

Neem contact op
Net even anders denken en kansen aangrijpen!

Wij vinden het zonde om kennis en kunde waar wij intern veel baat bij hebben niet beschikbaar te stellen voor onze cliënten. Vanuit die gedachte bieden wij Backoffice Support aan. Dit betreft diensten uitgevoerd door onze Backoffice medewerkers; de ruggengraat van de onderneming. Zij zorgen ervoor dat de rekeningen betaald worden, onze interne processen vlekkeloos verlopen en dat wij blijven ontwikkelen en automatiseren.

 

Efficiëntie door automatisering

Automatisering is nog steeds een ‘hot’ item. Binnen iedere organisatie wordt er gekeken naar mogelijkheden om effectiever, efficiënter en eenvoudiger te kunnen werken. Onze Backoffice is dagelijks bezig met het automatiseren en optimaliseren van onze processen en betrekt onze cliënten ook steeds meer in het proces. Zo hebben wij het afgelopen jaar een geheel nieuw proces voor de Aangifte Inkomstenbelasting geïntroduceerd waardoor het proces versimpeld is en efficiënter verloopt. Onderaan de streep betekent dit dat onze cliënt, u, minder betaalt voor dezelfde of hogere kwaliteit.

 

Correcte boekhouding en tijdige incasso

Een ondernemer is in Nederland wettelijk verplicht een degelijke administratie te voeren. Onze Backoffice heeft ruime ervaring met inrichten en automatiseren van de administratie van cliënten. Daarnaast hebben wij diverse cliënten getraind om hun administratie zo goed mogelijk op orde te hebben.

Het voeren van uw eigen administratie is één, maar het zorgen dat uw cliënten de rekening betalen is soms iets heel anders. Zeker wanneer u een goede band met de cliënt wilt behouden kan het verstandig zijn een externe partij in te schakelen. Onze Backoffice kan deze incassoservice verzorgen en in overleg met u dragen wij cliënten die, ondanks herinneringen en regelingen, niet betalen, over aan een incassobureau.

Backoffice Support

 

Een aantal van onze diensten

  • Advisering en ondersteuning bij automatisering van uw administratie (bijvoorbeeld het maken van koppelingen, automatisch boeken van facturen, aanschaf van ‘slimme kassa’s’);
  • Advisering en ondersteuning bij inrichting en onderhoud van AFAS Software;
  • Training in optimaal gebruik van AFAS Software;
  • Ondersteuning bij incasso’s / debiteurenbeheer;
  • Tijdelijke boekhoudkundige ondersteuning / assistentie;
  • (Ondersteuning bij het) opzetten van financiële analyses;
  • Contractbeheer;
  • E-herkenning (contact met de overheid voor o.a. subsidies en aanvragen);

 

Bespreek de mogelijkheden

Wij gaan graag met u om de tafel om te kijken waarmee wij u kunnen ondersteunen. Neem gerust contact op voor een vrijblijvende afspraak.

Neem contact op

Nieuwe website

Welkom op onze nieuwe website! Het ontwerp is helemaal verfrist en de inhoud is geüpdatet om uw ervaring te optimaliseren. Heeft u vragen of suggesties? Laat het ons dan weten via het contactformulier.

P.S. onze website bevat ook (nieuwe) diensten waar u wellicht nog niet van heeft gehoord. Klik vooral rond!