Hoofd Financiële Administratie (HBO): m/v 40 uur

Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging en een afwisselend takenpakket? Ben jij zelfstandig, leergierig en benieuwd naar de wereld binnen een kantoor dat internationaal opereert? Wil jij graag werken binnen een klein, maar zeer professioneel Back office team met oog voor jou als persoon? Heb jij kennis, kunde en vaardigheid op het gebied van administratie en verslaglegging? Dan is dit de functie voor jou!

AAme Adviseurs, daaronder begrepen haar dochterondernemingen AAme Accountants en Belastingadviseurs; AAme Salarisadviseurs; AAme Legal en AAme Solution providers, is een actief en dynamisch kantoor met een uitgebreide cliëntenkring in heel Nederland en het buitenland. Hiertoe behoren vrije beroepsbeoefenaren, ondernemingen en ondernemers in het MKB-segment, grotere (internationale) bedrijven, non-profit organisaties, vermogende particulieren en starters. Onze Solutions groep biedt al ruim 30 jaar oplossingen voor o.a. de recruitment industrie voor het werken met contractors (vooral expats) en zelfstandigen (zzp’ers) in Nederland.

Simpel, creatief, vindingrijk, betrokken, positief eigenwijs en proactief. Dit zijn de kernwaarden waarmee wij invulling geven aan onze groeiambities. Onze werkwijze wordt gekenmerkt door het tegen een reële vergoeding meer toegankelijk maken en versimpelen van de complexe Nederlandse fiscale, civiele en accountancy wet- en regelgeving. Daarnaast ontwikkelen wij op een integere manier creatieve oplossingen om het zaken doen van onze cliënten en relaties te vereenvoudigen.

Ben jij die energieke, resultaatgerichte en proactieve collega die wij zoeken? Dan komen wij graag in contact met jou!

Jouw rol

Het Hoofd Financiële Administratie rapporteert aan de Financieel Directeur. Je vervult binnen AAme Adviseurs een belangrijke rol in het voeren van de administratie van de verschillende entiteiten.
Je geeft leiding aan de afdeling financiële administratie, bestaande uit 3 collega’s.
Het Hoofd Financiële Administratie wordt uitgedaagd om zich breed te ontwikkelen, gaat meegroeien met de organisatie en is nauw betrokken bij de verdere professionaliseringsslag van de afdeling. De ideale kandidaat heeft een afgeronde hbo-opleiding en tenminste 4 jaar relevante ervaring met het voeren van complexe administraties.
In deze veelzijdige functie heb je veel verantwoordelijkheid en uitdagingen om de kwaliteit en processen te optimaliseren/professionaliseren.
Je bent resultaatgericht en daarom is het managen en bewaken van de afspraken die vastgelegd zijn aan jou toevertrouwd!

Kortom; een veelzijdige en dynamische functie, waarbij geen dag hetzelfde is.

Wat kun je tijdens jouw werkdag zoal verwachten…

  • Bijhouden van o.a. dagboeken, grootboekrekeningen, debiteuren en crediteuren;
  • Ondersteunen en leiding geven aan jouw team;
  • Het realiseren van uniformiteit en juistheid van de administraties;
  • Verzorgen van de facturatie;
  • Proactief bijdragen aan het verbeteren van diverse processen en het verder professionaliseren van de Finance afdeling;
  • Verwerken en voorbereiden van btw aangifte;
  • Meewerken aan de administratieve periode- en jaarafsluiting;
  • Verwerken en controleren bankmutaties en inkoopfacturen.
  • Vastlegging van maandelijkse aansluitingen;
  • Continue professionalisering en automatiseren van processen en rapportages;

Functie-eisen:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding richting Finance (accountancy, SPD of vergelijkbaar);
  • Min. 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie waarin jij zelfstandig functioneerde/functioneert;
  • Ervaring met en kennis over administratieve processen, rapportage;
  • Uitstekende Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden, in woord en geschrift;
  • Kennis van en ervaring met Excel, Afas en rapportagetools;
  • Analytisch sterk met een overstijgende blik, toont initiatief en kan accuraat werken;
  • Hands-on mentaliteit en het vermogen om prioriteiten te kunnen stellen en snel te kunnen schakelen. Daarnaast heb je een goed ontwikkeld interpretatievermogen;
  • Sterke teamplayer die het leuk vindt het team naar een hoger niveau te tillen, met een goede sociale antenne en positief hoog scorende (gedrags)competenties;
  • Liefde voor je vak, Gevoel voor humor;
  • Toepassen van Keep it simple!

“Als je het niet simpel kan uitleggen snap je het niet goed genoeg!”

Arbeidsvoorwaarden:

Wij bieden een goed en zeer leuk team om mee samen te werken, goede persoonlijke begeleiding en een gepaste vergoeding, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitstekende werksfeer. Salarisindicatie +/- € 45.000- € 48.000 per jaar.

Wij bieden eveneens:

  • Een jaarlijks opleidingsbudget, te besteden aan relevante opleidingen bij gerenommeerde instituten;
  • Interne opleiding en goede begeleiding;
  • Flexibiliteit en ruimte voor eigen initiatief;
  • 30 vakantiedagen (FT);
  • Goed pensioen;
  • Een company coach;
  • Een lekkere lunch;
  • Een uitmuntende werksfeer, waar hard werken hand-in-hand gaat met plezier maken;
  • De leukste baan die je ooit zult krijgen in je loopbaan.

Geïnteresseerd?
Word jij onze nieuwe collega?

Wij ontvangen graag je motivatiebrief en CV via ons portaal. Klik hier om te solliciteren. Voor meer informatie kun je contact opnemen met werken[at]aame[d0t]nl t.a.v. Mevr. Charlotte Taverne

Het completeren van een discprofiel en/of een gesprek met onze company coach is een onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.