DelftatrueDutchpearl.jpgThinkbiglikeBen.jpgWeliketowelcomeyou.jpg29jarigjubileumaame.jpgBuildyourowndreams.jpgInterestedinworkingwithfreelancersinthenetherlandsorbelgium.jpgArangeofsolutionsforfreelancers.jpgLegalservices.jpgCustomerserviceisnotaluxuryitsanecessity.jpgAreliablebusinesspartnercreatespeaceofmind.jpg
Nederlands
English
LinksRelatiesVacaturesMissie & VisieAAmeBlogsNieuws
 
 
 

Salarisadministratie

U bent wettelijk verplicht een degelijke en correcte salarisadministratie te voeren. Bij AAme Salarisadviseurs staat een team van salarisadviseurs ter beschikking om uw salarisadministratie te voeren, waardoor u ervan verzekerd bent dat uw salarisadministratie in goede handen is.
 
De salarisadministrateuren verzamelen, controleren en archiveren de relevante informatie voor uw salarisadministratie, waaronder de vaste en variabele personeelsgegevens en actuele wettelijke bedrijfsregelingen. Uiteraard controleren wij de juistheid van de door u aangeleverde gegevens en houden wij contact over de mutaties. Indien gewenst meldt de salarisadviseur uw medewerkers ziek bij een externe instantie.
 

Waarom moet ik mijn salarisadministratie laten verzorgen door AAme Salarisadviseurs?

Sinds het ontstaan van AAme (1985) is de salarisadministratie uitgegroeid tot een van de speerpunten van de organisatie. De salarisadviseurs zijn gespecialiseerd in het voeren van salarisadministraties en de advieswerkzaamheden die daarbij komen kijken. Onze klantenportefeuille bestaat uit zowel nationale als internationale bedrijven, waarvan de meeste al jarenlang loyale klanten zijn. Dit toont onze veelzijdigheid, kennis en oog voor langdurige klantrelaties aan.
 
Bij AAme draait alles om het persoonlijke contact met de cliënt en het excelleren op het gebied van kennis qua wet- en regelgeving. Indien u klant wordt bij AAme krijgt u één accountmanager toegewezen, die u te allen tijde kunt bereiken met uw vraagstukken. Indien hij/zij niet beschikbaar is, is er altijd een andere salarisadviseur / salarisadministrateur die uw vragen kan beantwoorden.
 

Geïnteresseerd in onze dienstverlening?

Uiteraard kunt u bij ons vrijblijvend een gesprek aanvragen of een offerte opvragen. Om u een goede indruk te geven van onze werkwijze gaat onze voorkeur uit naar een persoonlijk gesprek, waarin wij al uw vragen kunnen beantwoorden. Hiervoor verzoeken wij u om telefonisch of via de e-mail contact op te nemen met Frank de Groot. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van het contactformulier aan de rechterkant van onze website.
 
CONTRACTOR AANMELDEN

Beschikt u over een contractor die via ons aan de slag wil?

Meld hem of haar aan en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met hem of haar op!

Meld de contractor aan
RECOMMEND A FRIEND

Heeft u een vriend(in), kennis of collega die gebruik kan maken van onze diensten?

Vul het formulier in en zodra het contract getekend is ontvangt u van ons een cadeau!

Vul de gegevens in
AANMELDEN NIEUWSBRIEF
Bedankt voor uw aanmelding, we zullen dit nooit nooit nooit vergeten.
Naam
E-mailadres *
Nederlands
English
Verstuur
CONTACT
Indien u een vrijblijvende offerte wenst te ontvangen, een kennismakingsgesprek wenst in te plannen of vragen heeft omtrent onze diensten, neem dan gerust contact met ons op middels onderstaand contactformulier.

Wij proberen uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Naam *
Telefoonnummer
E-mailadres *
Betreft *
Uw vraag *
Verstuur